nicklasdotter.blogg.se

Mysiga kvällar som denna!

Kategori: Allmänt

Älskar verkligen sommarlov och om en vecka drar allt igång igen så hemskt! Men man får passa på att njuta så länge det varar.Ligger just nu i sängen och ska leta reda på en bra film. Får se vad jag gör imorgon då jag ska till stallet på kvällen med Catrin kanske man drar och badar med några kompisar på dagen fast det beror ju helt på hur vädret blir..
 
Igår var jag hemma själv så bjöd över Savannah för ville inte vara själv då min päron åkt ut på sjön med min syrra och andra syrran bodde hos mina kusiner. Så hon kom runt 7 med pizza,redbull och choklad. Kärlek till denna tjej! Kollade sommarkrysset,någon ciderella story och sen gick vi ner och la oss och kollade på undercover med Miley Cyrus.Den var as bra så rekomenderar verkligen om ni inte redan sett den!
 
Vi vaknade väl runt 10:30,upp äta frukost och sen drog hon hemmåt runt 12:30 och då passade jag på att städa rummet som jag skrev i tidigare inlägg. Och nu ligger jag här i sängen och ska starta en film när jag är klart.
 
Kommentera inlägget här: